Millele sa vihjad?

teisipäev, september 06, 2005

Pandora (mitte see Rootsist..huh)

Täna - vähemalt praeguse seisuga - ei ole mul pakkuda ühtegi põnevat uudist muusikamaailmast ega ka oma mõtteid mõne bändi või plaadi kohta. Paha lugu. Aga mul on põhjus ka. Hea põhjus - ma kuulan muusikat.
Telleri blog (http://www.siimteller.com/) nimelt juhatas mu põneva teenuseni, mil nimeks Pandora. Hea muusika sisse uppumiseks pole vaja teha muud kui lehel sisestada oma lemmikbänd või lugu ning selle andmepagasi põhjal pannakse kokku personaalne raadiojaam. Pandora mängib ette su sisestatud loo või sinu sisestatud bändilt mõne laulu ning peale seda hakkab omalt poolt mängima lugusid, mis sulle samuti meeldida võiksid. Ja küsib veel kogu aeg murelikult, kas kõlav lugu ikka sobib sulle. Väga hoolitsev ( Isegi vabandatakse, kui sa ütled, et sulle lugu ei meeldi). Hiljem saab oma raadiojaama lugusid ja esitajaid juurde lisada, et valik veelgi parem oleks. Niimoodi lemmikuid lisades võib lõpuks välja tulla vägagi hea raadio ja isiklik teadmistepagas suureneb ka.
Minu piiratud fantaasia tekitas Pandorasse Interpol Radio, mille repertuaari mahtus lisaks Interpolile ka näiteks Guided By Voices ja sületäis minu jaoks täiesti tundmatuid bände. Peale Radioheadi lisamist pakuti ka Depeche Mode'i ja John Frusciantet.

Pandorat saab tasuta ja registreerimata kasutada 10 tundi, edasi küsitakse kolm dollarit kuus, mis isegi minusuguse ihnuskoi jaoks väga palju ei tundu parima - ikkagi põhimõtteliselt enda valitud - muusika eest.

Pandora: http://www.pandora.com/