Millele sa vihjad?

reede, oktoober 28, 2005

Kurnatus ja Mogwai.

Hoolimata paaripäevasest postitamatusest olen ma siiski endiselt olemas. Ma lihtsalt juhtun olema üks neist inimestest, kelle töökoormus kipub suurenema koolivaheaja saabudes. Tänasega on see õudus õnneks lõppenud ning kuigi olulist töökoormuse vähenemist loota pole, suudan ma ehk siiski senist postitussagedust hoida. Alanud nädalavahetuse jooksul prooviks aga pisutki taastuda. Ilmselt pasitab mu kurnatus juba näost välja, sest K-maja müüja rebis ühe turgutava õlle igaks juhuks lausa 6-pakist välja (kindlasti selleks, et minu ülekoormatusest tingitud kokkuvajumist ennetada, sest seda ei saa ju ometi seletada sellega, et nii on lihtsam triipkoodi lugeda).

Muusikamaailmas on olulist esialgu niipalju, et Mogwai on lõpetanud oma uue, esialgu nimetu plaadi salvestamise. Seega võib last ootusärevuseö enda üle võimust võtta.
Tore on ka see, et Mogwai tähistab siinkirjutaja sünnipäeva kontserdiga Göasgow's.

Ilusat nädalalõppu ning loodetavasti hakkan ma varsti jälle aktiivselt pläkutama.