Millele sa vihjad?

neljapäev, jaanuar 12, 2006

Brits 2006 kandidaadid + subjektiivsed kommentaarid.

Brit Awardsi nominendid on üleeilsest õhtust avalikustatud. Kohe vaatame üle ja kui juba asja kallal oleme, siis valin kohe oma lemmikud ka. Kõik minu poolt valitud peavad oma auhindadele ise järgi tulema. Helinälja auhinnafond koosneb ohtrast kuumast teest ja veel kuumematest kallistustest.

Nii, sõidame.

British Male Solo Artist
Briti mehed võitlustules: Antony and the Johnsons, Robbie Williams, Ian Brown, James Blunt, Will Young.
Kuigi ka Ian Brown on mulle ääretult sümpaatne, siinkategoorias pikka kahtlemist ei ole - kas just kategooria päris õige on, ei ole ju ei päris britt ega päris mees, aga minu süda kuulub igal juhul Antonyle. Ma arvan, et temal poleks mu kallistuste vastu ka midagi.

British Female Solo Artist
Valik: Charlotte Church, Kate Bush, Katie Melua, KT Tunstall ja Natasha Bedingfield.
See on keerulisem, siin mul ühtegi ülekaalukat lemmikut pole. ma pole isegi ühtegi neist piisavalt palju kuulanud, et midagi kindlat öelda julgeks. Ühte siiski natukenegi - seega, minu valik on Kate Bush.

British Group
Parimaks bändiks tahavad saada Coldplay, Franz Ferdinand, Gorillaz, Hard-Fi ja Kaiser Chiefs. Hmm..No olgu sedakorda Kaiser Chiefs.

British Album
Coldplay, Gorillaz, James Blunt, Kate Bush, Kaiser Chiefs. Tegelikult ma tahaks nii selles kui eelmises kategoorias valida hoopis Bloc party poolt. Ma annan selle auhinna ka Kaiser Chiefsile, tingimusel, et ühe neist annavad nad Bloc Partyle edasi. Nii et tegelikult - Bloc Party.

British Single
Mul ei jää muud üle kui kuulutada võitjaks Coldplay - Speed of Sound. Ah, tegelikult on see ju täitsa hea lugu, eriti kui kõrvale on panna härra Blunt ja Suhkrubeebid.

British Breakthrough Act
See lihtsalt PEAB olema Arctic Monkeys. Kuigi meil on siin veel ka Blunt ja Kaiser Ciefs ja Magic Numbers ja KT Tunstall.

British Urban Act
Noh, see pole ju üldse minu rida, ma ei teagi neid. Siiski, Dizzee Rascal. Aga teiste kandidaatide ees ma lihtsalt vabandan, kuna ma ei ole neid kuulanud üldse. Kuna nemad ilmselt minu blogi ka ei loe, siis ma väga ei häbene.

British Rock Act
Kaalukausil on Kaiser Chiefs, Oasis, Kasabian, Hard-Fi ja Franz Ferdinand. Hard-Fi ja Kasabian võivad selle auhinna pooleks saagida minu poolest. Ülejäänud saavad saepuru.

British Live Act
Coldplay, Kaiser Chiefs, Franz Ferdinand, KT Tunstall, Oasis. Ma pole neist ühtegi laivis näinud. Küll aga ühte videosalvestust Franz Ferdinandi kontserdist, seega tinglikult võib selle auhinna neile anda.

Pop Act
James Blunt, Madonna, Katie Melua, Kelly Clarkson, Westlife. Kahtlemata Madonna, tema on mulle oma ABBA-sämplitega meeldivaid tantsusamme tekitanud. Ja ta on ka muidu vahva. Vähemalt nende ülejäänutega võrreldes siin.

International Male Solo Artist
Beck, Bruce Springsteen, Jack Johnson, John Legend ja Kanye West. Võidab Beck.

International Female Solo Artist
Björk, Kelly Clarkson, Madonna, Mariah Carey, Missy Elliot. Pean ma seda üldse ütlemagi? No aga kindluse mõttes - Björk muidugi -kõige parem, andekam ja ilusam.

International Group
Arcade Fire, Black Eyed Peas, Green Day, U2, White Stripes. Arcade Fire on kõva konkurent ja väga hea, aga White Stripesiga on mul suhe. Püsisuhe. Kirglik.

International Album
Ja pealegi saab Arcade Fire oma auhinna siit kätte. Funerali eest. Konkurentsi pakkusid Green Day, U2, Kanye West ja Madonna.

International Breakthrough Act
Arcade Fire, Daniel Powter, Jack Johnson, John Legend, Pussycat Dolls. Arcade Fire.

Outstanding Contribution To Music
Paul Weller. Ega ma vastu ei vaidle.


Ja ongi kõik. Nüüd ootame pärisvalikuid.
Kopipeist-materjali andis mulle XFM

1 Comments:

  • wow.
    seda oli lahe lugeda. jtka samas vaimus

    By Anonymous Anonüümne, at 1:56 PM  

Postita kommentaar

<< Home