Millele sa vihjad?

esmaspäev, märts 27, 2006

7 vaprat.

Hei! Kena esmaspäevaõhtut.
Ei ole midagi huvitavat rääkida ega linkida. olen siis kuss ja löön letile sevenpacki (uus kõva sõna marketingis :p) jagu muusikat.

Radiohead - The Gloaming(DJ Shadow Live Remix)

Lali Puna - Micronomic

Zero 7 - In The Waiting Line

Apparat - Not A Good Place(Rechenzentrum Remix)

Popidiot - Tallinn Helsinki

The Cars Are The Stars - Helikopter

Tom Waits - The Piano Has Been Drinking(Not Me)


Ehk saab sellest traditsioon. Seitse laulu ütlevad ju rohkem kui ligi 7 miljardit inimest. Ühest rääkimata. Või mis..

1 Comments:

  • 1.aiheaaaa, see pusshu iraagi pläkutamise miks on väga tegija, mul tööl arvutis sarnane asi, aint selle vahega et Sir Blair pläkutab samal teemal :D (homme viskan lingi)
    2. väga minimalistlik mikrolugu. nagu mussi hoitakse tagasi täiega, et tahab rajult tulla aga tuleb rahulikult
    3. nojah, lugu mida ma viimane nädal olen palju ümisenud, järjekordades ja väljapool neid :) hardkoorvolaaltsill
    4. diip värk, selle loo sisse võib ära kukkuda
    5. nonii, üks viimaseid plaadioste, kuulad ja saad kinnitust et eestis ikka tasub muusika huvilisel täitsa elada
    6. huvitav kompott elektrost ja "pärismuusikast" :)
    7. ai kurat, see lugu on mul täitsa tuttav ju, mul oli kunagi ja ilelt meeldis aga siis läks ketas oma teed ja see lugu ka. rõõmus taaskohtumine:D


    vot nii, igatahes Kaarel, peaks orgunnima ikkagi mingi hea ja imeliku muusika õhtu, nii ikka ei saa seda asja jätta, aga ma ei oska pakkuda kus ja millal. mingi sürri ja hea õhkonnaga pleiss võiks olla kus orgunnida siuke üritus.

    By Blogger Aron Urb, at 10:52 PM  

Postita kommentaar

<< Home