Millele sa vihjad?

neljapäev, september 15, 2005

Pisut pealetükkiv rahumeelsus.



Tristeza - Dream Signals In Full Circles
(Tiger Style Records)
Ilmus: 2000

Christopher, Luis ja kaks Jamesi said Tristeza'ks 1997-ndal aastal San Diegos. Stephen lisandus õige pea ja 7-tolline "Forshadow" salvestati sama aasta detsembris.
Dream Signals In Full Circles, Tristeza teine täispikk album tekitab pisut segaseid tundeid, eriti kui ma mõtlen, et peaks ühe võiks lugu teiste seast välja valima soovituseks. Seda on üsna võimatu teha, väga keeruline oleks siit mõnda pala välja valida; kui lasta end lihtsalt vabalt muusikavoogudesse langeda, siis võib olla raske isegi märgata, kus üks lugu lõpeb ja järgmine algab.
Dream Signals on rahulik, rahustav post-rock, mis võiks vabalt sobida isiklikuks asjaarmastajalikuks meditatsiooniks või argipäeva õhtul töömõtete peast pelutamiseks. Tristeza rahustab, aga ei uinuta. Ja isiklikult mulle see erinevalt paljust instrumentaalsest post-rockist ka taustamuusikaks ei sobi, sest see sunnib kuulama ja süvenema. Loomulikult on iga hea muusika väärt seda, et temasse süvenetaks ja lihtsalt taustaks kuulamine on mõnes mõttes muusika suhtes solvav ( ilmselt elab muusika oma solvumist välja läbi hip-hopi kõiki konkreetselt p***e saates), kuid Tristeza kisub hoolimata oma rahulikkusest vägisi kuulama.

Tristeza ei ole minu jaoks bänd, mida ma vastu rinda tagudes oma lemmikbändiks nimetan. Ega ka bänd, mida ma iga päev või siis vähemalt regulaarselt mitu korda nädalas kuulan. Aga ma leian nad alati jälle üles, täiesti juhuslikult. Ja alati just siis, kui seda kõige enam vaja on.

Soovitan: tervet plaati ja mitte taustaks

Bänd: www.trstz.com

Plaadifirma: www.tigerstylerecords.com

Helinäiteid: http://www.epitonic.com/artists/tristeza.html