Millele sa vihjad?

esmaspäev, september 12, 2005

Soome rokib.

http://www.crikey.com.au/articles/2005/09/12-0956-8764.html

No las ta rokib pealegi. Ma ei tea, kas The Rasmus on Soome Silverchair, viimast ma pole peaaegu üldse kuulanud ja esimest ka mitte, aga selle kohta ma julgen öelda, et see pole kohe üldse minu maitse.
See artikkel sisaldab veel päris mitu nime, mis pole minu maitse, aga tähelepanu pälvis hoopis üks tekstijupp päris lõpus, mis räägib sellest, kuidas väikeriikide bändid endale kogu maailmas fänne leiavad.
Ning au ei anta kellelegi muule kui blogidele ja podcastidele.
Tsiteeritakse ka Ben Gibbardi Death Cab For Cutie'st, kes septembrikuises Wired'is ütles muuhulgas nii ( nüüd ja edaspidi palun andke mulle andeks mu äbarikud tõlkekatsetused): "Hea mp3-blog on nagu suurepärase muusikamaitsega sõber, kes pidevalt jagab sinuga oma viimaseid leide" .
Ja mitte ainult mp3-blog vaid igasugune muusikast kirjutav blog. Sest nagu keegi kuskil kunagi ütles või kirjutas, on heast muusikaalasest leiust mitterääkimine kuritegu.