Millele sa vihjad?

teisipäev, detsember 06, 2005

Leegitsev sidrun

Kui ma viitsiksin ja tahaksin oma blogihakatise rubriikideks jagada, loeksid sa hetkel alajaotust nimega "Kaotatud ja leitud" või midagi sarnast. Sest Leegitseva sidruni avastasin ma - pead küll ei anna, aga pakun, et pisut vähem kui aasta tagasi. Nüüs leidsin nad täiesti juhuslikult taas, nimelt otsivad/otsisid nad endale uut trummarit, mina aga loen ikka kõikvõimalikke kuulutusi. Sellises bändis mängiks isegi, kahjuks ei oska midagi. Isegi õhukitarri mitte.
Kodulehekülg neil hetkel puhkab, aga mõned lood on üleval ja neid ma teile soovitan:

Leegitsev sidrun - Poolkoolnud

Leegitsev sidrun - Oi jälle

Leegitsev sidrun - Pruudiisu

2 Comments:

  • kurat küll,

    ma tahan oopis tänada selle Becki remixi eest sind...totaalselt nädala kui mitte kuulugu :P. ma suur becki ja airi fänn, mõlemate kogu diskokraafia kokku aetud :) vanadest aegadest meenub airi poolt remixitud Sexy Boy.

    kaihvv

    By Blogger Aron Urb, at 1:55 PM  

  • See remix on ka minu täiesti endale võitnud. Pikisilmi ootan remix-albumit.

    ja aitäh sulle. alati on hea teada, et ma siin mitte päris üksi ja ainult iseendale ei kirjuta ja mp3-sid riputa.

    By Blogger Kaarel Arb, at 9:26 AM  

Postita kommentaar

<< Home