Millele sa vihjad?

laupäev, jaanuar 28, 2006

This one goes out..

Näedsasiisnüüd. Jälle pole päris pikalt midagi kirjutanud. Ega mul midagi öelda ka pole, aga ilmselt on aeg üheks täiesti sisutuks postituseks, et eriti just iseendale tõestada, et midagi veel tiksub.
Sedakorda pole postitamatuse põhjuseks ainult laiskus, nimelt olin kaks päeva ülipõneval ja harival koolitusel. Sedakorda on sõna "ülipõnev" öeldud igasuguse irooniata. Hämmastaval kombel oli koolitus mõnevõrra seotud ka mu muusikahuvi ja blogiga, sest kõige huvitavam ja infoküllasem loeng oli noorte subkultuuridest. Hiilgasin oma "lõputu teadmistepagasiga" ja pakkusin omalt poolt paar subkultuuri juurde. Ja ei teinudki ainult nalja.
Nüüd loodan ma veel üle saada täiesti enneolematust ja arusaamatust nõrkushoost ja melanhooliast ja loodetavasti on mul varsti midagi sisulist ka kirjutada.
Lootus sureb viimasena?