Millele sa vihjad?

reede, aprill 07, 2006

Plaadiralli.

Mu koduraal on viimase paari nädala jooksul käitunud nagu ma polekski teda hoole ja hellusega kasvatanud. Just sel põhjusel (vähemalt osaliselt) on siin nii vaikne olnud. Eks ma olen ise ka muidugi laisk olnud ja natuke katki.
Tatistan nüüd kolm rämedat süljelärakat üle õla, aga tundub, et asjad liiguvad taas paremuse suunas, ehk on varsti jälle loota üht-teist lugemist ja kuulamist. Eriti just kuulamist, ma loodan.
Praegu küll tööarvuti taga, seega praegu muusikat ei posti.

Tegelikult kirjutan ma praegu vaid selleks, et kelkida ja uhkustada. Oli hommikul väike ports vaba aega ja sattusin kogemata Kaubamajja osturallile. Päris jube oli, kuigi olin ainult noortemaailmas, kus odava hinnaga saadaval hulgaliselt jubedaimat muusikat.
Aga sekka paar pärlit ka. JJ72 debüütplaat 29 krooni eest pole ju sugugi paha. Või Depecje Mode'i singel sama raha eest.

Mine vaata, äkki näkkab sul ka.



(ja ma ikka ei saa kelkimata jätta ka seda, et omastasin täna 6 MOJO-t aastatest 2003 - 2005. mul on ikka täitsa edukas ostluspäev olnud.)