Millele sa vihjad?

laupäev, oktoober 01, 2005

Sinine laupäev.

Helinälg ei ole viimasel ajal kiidelda saanud plaadiarvustuste-karvustuste rohkusega. Vabandust. Sarnane loidus jätkub eeldatavasti veel mõnda aega, kuid ma proovin ennast parandada.
Aga kõigepealt proovin ennast ka natukenegi välja vabandada:

Esiteks olen ma lihtsalt laisk ja muid kohustusi on kuhjade viisi.

Aga teiseks -
juba järgmisel kolmapäeval ehk viiendal viinakuu päeval saab alguse üritustesari nimega MuuMuusika, mille raames muuhulgas ka mina head ja paremat muusikat mängin. Just sellist nagu mulle meeldib ja ka paljusid tegijaid ja plaate, millest siingi juttu olen teinud. Kuni kolmapäevani jätkan ma seega oma muusikakogus sukelduharjutuste tegemist. Üritus toimub Mähe Vaba Aja Keskuses, on suunatud eelkõige noortele ning üheks eesmärgiks võiks siis olla see, et varsti võin oma poe nimega Helinälg siin kinni panna kuna paremad kasvavad peale.
Teine osa sarjast "Helinälg võtab maailma üle ja paneb inimesed väevõimuga oma lemmikmuusikat kuulama" oleks siis kõigi eelduste järgi pidanud juba täna ilmuma ühes popis paberväljaandes, aga nagu näha, peavad mu truud fännid veel ootama. Loodetavasti nädala pärast, siis lõpetan ka siin mõistukõne ja hakkan inimkeeli rääkima.

Kolmandaks või neljandaks - lugemine läks sassi - veel seda, et ilmselt hakkan ma vanaks jääma, kuna ei jaksa enam kontserdil silmi lahti hoida. Sel põhjusel ei saa siit lugeda ka minu arvamust ürituse Kriminaalbuugi kohta. Võin küll öelda, et esimene pool Soteriose etteastest oli hea, lausa väga hea, aga nende kontserdi teine pool ja ülejäänud kolm bändi kulgesid ilma minu kaasaelamiseta. Vabandust väga. Vähemalt jõudsin ma seekord isegi kohale erinevalt mitmest eelnevast katsest.

Aga varsti, ma luban, postitub siia jälle uusi arvustusi, kirjutisi ja jutustusi, varsti jaksan ma kontserte lõpuni kuulata-vaadata ja neist ka kirjutada, kõik väljaanded meil ja mujal on otsast otsani täis minu artikleid ja kõigil üritustel mängib minu lemmikmuusika, püike on eredam ja muru rohelisem ning igavene õnn ja rõõm valitseb kõikjal, sest indie-jumala tahtmine on tõeks saanud ja indie-paradiis on sündinud.

Aamen.

2 Comments:

  • juba on esmaspäeva õhtu.

    kas pole aeg järgmiseks artikliks või lingiks või arvustuseks?
    kangesti tahaks lugeda.

    By Anonymous Anonüümne, at 8:37 PM  

  • mis teha, elu on karm.
    blogimise vahepeal tuleb ka leiva peale pasteeti teenida.

    By Blogger Kaarel Arb, at 6:50 PM  

Postita kommentaar

<< Home