Millele sa vihjad?

laupäev, jaanuar 28, 2006

Sala-avalik eelhoiatus.

Tegelikult ma räägin veel natuke.
Lihtsalt et hoiatada mõningatest võimalikest muutustest ja arengutest ja sündmustest.

Minu väike ja isiklik maailm on sellest hetkest, mil ma oma blogiga siin alustasin, üsna oluliselt avardunud. Vähemalt ma ise tunnetan seda. Palju väljapoole paistab, ma ei tea.
Ma ei hakka üksikasjadega vaevama.
Aga öelda tahan ma seda, et oma praegusel kujul hakkab Helinälja nime kandev blog minu jaoks ammenduma.

Nälg ei ole kindlasti kustunud, kaugel sellest. Pigem on asi selles, et menüü vajab laiendamist.

Hüppan jälle hetkeks tagasi eilsesse päeva ja koolitusse, kus subkultuuridest rääkides pakkusin välja kas just subkultuuri, aga kindlasti elustiili, mis aina rohkem võimust võtab. Parema sõna puudumisel võib seda ehk indie-ks nimetada küll.
Selle stiili esindaja on noor (passis olev number ei oma siin absoluutselt mingit tähtsust) inimene, kelle jaoks muusika on midagi enamat kui igapäevane tapeet. Tema muusikamaitse on kaugel raadioeetri meinstriimist, tema lemmikuid kuuleb parimal juhul mõnest spetsiaalsest õhtuse vööndi saatest, kuid veel suurema tõenäosusega veebiraadiotest.
Selle noore isendi jaoks omavad muusikaga võrdset tähtsust ka kunst ja kirjandus. Üsna tõenäoliselt tegeleb ta ka ise mõne loova tegevusega, olgu selleks maalimine, fotograafia, pillimäng, midagi muud või kõik koos.
Riietuse ja kodu ja üldse elustiili oluline märksõna on D.I.Y. Ehk ka uusboheemlus.

Bla. Bla. Bla.

Palju kisa vähe vilja.


Pika jutu uba on see, et ärgu mu vähesed kuid kallid lugejad liialt ehmugu, kui ma siin mõnikord muusika asemel mõnest näitusest, filmist või raamatust räägin.
Või kui blogi nimi pisut muutub. See on päris tõenäoline, aga ma alles otsin.
Või kui see blog kõrvad üldse pea alla paneb ja mõnel teisel aadressil reinkarneerub.

Kõik on võimalik.
Ja aina rohkem ka siin.


Ja kogu pikk sonimine veel lühidamalt kokku võtta, siis ma tahan, et minu blog oleks sama segane kui ma ise ja mu maailm.

Aga ärge ehmuge ka siis, kui see kõik siin valehäireks osutub.



Ja ...